Kuntasektorin taloushallinnon asiantuntija (avoin hakemus)

Hetan taloushallinnon asiantuntijatiimissä pääset tekemään monenlaisia kuntasektorin taloushallinnon asiantuntijatehtäviä.  Meille tärkeitä arvoja ovat hyvinvointi, innovatiivisuus, osallistaminen, asiantuntijuus ja asiakaskeskeisyys. Haluamme olla mukana kehittämässä kuntia, joissa taloutta hoidetaan tehokkaasti ja asiantuntevasti, mutta myös leppoisan ystävällisesti.

Taloushallinnon asiantuntijan tehtävien sisältöön kuuluvat asiantuntijan taustaan ja kiinnostukseen pohjautuen mm:

  • Asiakasvastuullinen kirjanpito
  • Tilinpäätösten ja kuntakonsernin toteuttaminen
  • Valtionkonttorin raportointi
  • Ostoreskontran työtehtävät
  • Myyntireskontran työtehtävät
  • Monipuolinen asiakkuuksien hoitaminen
  • Yhteistyö muiden Hetan osaamistiimien ja asiakkuustiimien kanssa
  • Organisaation kehittäminen yhdessä kollegoiden ja esihenkilöiden kanssa

Mitä me odotamme:

Olisi hienoa, jos sinulla on kokemusta kuntakonsernin kirjanpitotehtävistä ja tilinpäätösten laatimisesta. Hallitset sujuvasti M365-ohjelmistot (mm. Teams, Outlook, Word, Excell, Powerpoint) ja joitakin taloushallinnon ohjelmistoja etkä epäile oppimiskykyäsi uusien järjestelmien haltuun ottamisessa. Sinulla on vähintäänkin yleistason ymmärrys kirjanpidon prosesseista ja kirjanpitolaista. Olet oma-aloitteinen, palveluhenkinen ja kykenet sekä itsenäiseen työskentelyyn että tekemään yhteistyötä tiimisi ja asiakkaidesi kanssa. Olet kiinnostunut itsesi, oman työsi ja organisaatiomme kehittämisestä ja motivoitunut oppimaan jatkuvasti uutta.

Keitä me olemme:

Kuntien Hetapalvelut Oy on vahvasti omaan tekemiseensä sitoutunut kuntien ja kaupunkien omistama in-house -yhtiö, jolla on tärkeä rooli sen asiakasomistajien HR- ja talouspalveluiden ylläpitäjänä ja kehittäjänä. Olemme koonneet yhteen asiantuntijajoukon, joka uskaltaa ottaa vastuuta ja ymmärtää kustannustehokkaan HR- ja taloushallinnon lainalaisuudet. Emme hätkähdä vaativiakaan tehtäviä vaan otamme ne tyynesti vastaan ryhtyen töihin.

Hengeltämme olemme määrätietoinen ja ajan tasalla oleva ammattilainen, joka seisoo sanojensa takana. Olemme tuttu ja turvallinen yhteistyökumppani, jolta löytyy käytännönläheistä ymmärrystä arjen asioihin.

Meillä on tärkeä rooli kuntahallinnon taustalla. Ymmärrämme, miten tärkeää on olla luottamuksen arvoinen ja mikä merkitys palveluillamme on yksittäisen ihmisen näkökulmasta. Arjen pienissäkin ratkaisuissa voi olla ison ratkaisun alku. Niiden eteen tehdään Hetalla töitä – ihan joka päivä.

Mitä me tarjoamme:

Meitä hetalaisia on yhteensä 48 ja toimistomme sijaitsevat Ylivieskassa ja Nivalassa. Työ meillä on mahdollista tehdä 100 % etänä ja suurin osa työntekijöistämme hyödyntää työpaikan valinnan mahdollisuutta arjessaan erittäin joustavasti työskennellen osan viikosta toimistolla ja osan kotonaan. Viikkotyöaikamme on 36 h 15 min ja erilaiset liukuma- ja joustomahdollisuudet tarjoavat vapautta arjen ja työn yhteen sovittamiselle. Noudatamme Avaintes-työehtosopimusta, jonka mukaisesti vuosilomien määrän on mahdollista yltää jopa 38 arkipäivään. Sinulla on vahva esihenkilön, muun johdon ja osaamistiimiemme tuki. Haluamme varmistaa, että pääset kehittymään työssäsi omien toiveidesi mukaisesti ja tämän vuoksi osaamisesi kehittämistä arvioidaan vuosittain omaan itsearviointiisi ja strategiaamme nojautuen.

Edut

Henkilöstöetuinamme merkittävien henkilöstökäsikirjamme mukaisten joustomahdollisuuksien lisäksi on laaja työterveyshuolto, 160 € ePassi-rahaa sekä lounas- ja työsuhdepyöräetu.

Palkka

Tehtävän palkka koostuu palkkarakennemallimme mukaisesti tehtävän mukaisesta vähimmäisperusosasta, säännöllisesti arvioitavasta pätevyysosasta sekä lisäosista ja on taloushallinnon asiantuntijatehtävissä 2200–3800 €/kk. Toivomme että kiinnostuit asiantuntijatehtävistämme ja lähetät meille avoimen hakemuksen!

Hakeminen

Voit lähettää meille vapaamuotoisen hakemuskirjeen ja ansioluettelosi osoitteeseen rekry@hetapalvelut.fi